Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Informace
  3. Reklamace a výměna
Reklamace a výměna

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit doklad o nákupu, popis vady kontakt na Vás.

Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

 

Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat, pokud mi prádlo není?

I přes pečlivé přeměření a výběr prádla se občas může stát, že Vám objednané prádlo nebude sedět či jinak vyhovovat. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Jaké možnosti tedy existují?

  1. Prádlo Vám vyměníme za jinou velikost nebo i jiné zboží.
  2. Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět

Jak na to?

Stačí jen vyplnit ‚vrácenku‘, která je součástí dodacího listu. Zde vyplníte, které zboží vracíte a zda požadujete vrácení peněz či výměnu zboží.

 

V případě výměny ještě doplníte požadovanou velikost prádla, popř. název a barvu v případě, že chcete prádlo vyměnit za jiné zboží.